- Uczniowie wybierają obrazki i tworzą z nimi historyjkę/słabsi, mogą tylko mówić, co widzą na obrazku/z czym może być związany, np. z technologią/naturą/jedzeniem, itd. Żeby uatrakcyjnić zadanie, obrazki możemy wyciąć i włożyć do torebki i poprosić ucznia o wylosowanie.
- Uczniowie rzucają kostką i poruszają się po planszy. Stojąc na obrazkach, tworzą z nimi zdania lub historyjkę w wybranym przez nas czasie
- Wymyślamy postać, np. niech to będzie to Mr Smith. Opowiadamy o jednym dniu z jego życia (np. dzień w pracy, drodze do pracy, w drodze z domu do pracy, itd) posługując się obrazkami
- lub rzucając kostką (patrz punkt 2)
- DLA STARSZYCH: Uczniowie połączeni w grupy/pary odkrywają/wybierają po 1 obrazku. Patrząc na niego muszą wymyśleć krótki opis gry/aplikacji, która kojarzy im się z tym obrazkiem---> Moi uczniowie, patrząc na obrazek motyla, wymyślili opis gry, która polegała na łapaniu motyli przez starego niedźwiedzia wybudzonego z zimowego snu :D
- Podpisujemy obrazki nr od 1-100 i zakrywamy białą kartką. Uczniowie mówią swoje szczęśliwe numerki i sprawdzają z jakim obrazkiem muszą ułożyć zdanie/historyjkę.
CLICK HERE TO DOWNLOAD POBIERZ
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz